Завідувач

Кураш Інга Сергіївна

Сторінка методиста
Корисні посилання
Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Навчальна робота вихователів | Василенко Галина Іванівна | Тема: «Глечик» (за мотивами опішнянської кераміки)
Тема: «Глечик» (за мотивами опішнянської кераміки)

Тема: «Глечик»

Програмові завдання:

Вчити ліпити глечик з одного шматка глини за мотивами опішнянської кераміки;

Продовжувати вчити розписувати готові форми стеками, удосконалюючи композиційне вміння побудови візерунка у смужці і колі;

Закріпити знання дітей про українську народну кераміку та її застосування у повсякденному побуті;

Розвивати естетичний смак, окомір, пам’ять;

Виховувати інтерес до народного мистецтва, повагу до людей праці.

Матеріали та обладнання: зразки українських керамічних глечиків та тарілок, ілюстрації до казки « Лисичка та Журавель», іграшка лисичка, дидактична гра-лото «Візерунок», глина, стеки, вологий поролон, дощечки для ліплення.

План

 Прихід Лисички, яка загадує загадку. Діти повинні здогадатися, з якої казки вона прийшла. Переказ змісту казки, використовуючи ілюстрації. Лисичка жаліється, що через сварку з Журавлем розбила його улюблений глечик і тепер дуже хотіла б повернути другові новий та помиритися.

Мотивація: допоможемо Лисичці, зліпимо для неї та її товариша нові глечики.

Розглядання глечиків, які зібрані в українському куточку ( можна використати також ілюстрації). Звернути увагу на різноманітність опішнянської кераміки, органічну єдність візерунка, призначення предмета та кольорове рішення.

Показ послідовності ліплення глечика.

Фізкультхвилинка « Хитра лисичка».

Самостійна робота дітей. Допомога порадами, нагадування про послідовність ліплення, як використовувати стеку для прикрашання роботи.

Підсумок. Аналіз робіт: у процесі аналізу відмітити тих, хто проявив у своїй роботі різноманітність, характер, настрій опішнянської кераміки, охайно згладив поверхню виробу. Лисичка задоволена, що зможе вибрати глечик і собі і подарувати другові. Дидактична гра-лото «Візерунок» (визначення кращого знавця опішнянського розпису).

Переглядів: 352
Всого переглядів вкладених ресурсів: 352
Версія для слабо- зорих