Завідувач

Кураш Інга Сергіївна

Сторінка методиста
Корисні посилання
Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Сторінка логопеда | Заняття "Лісові пригоди"
Заняття "Лісові пригоди"

Мета: створювати у дітей позитивний емоційний настрій; заохочувати виразно відтворювати емоційні стани; учити управляти м’язами обличчя, виконувати різноманітні вправи на розвиток дрібної моторики; закріплювати здібності дітей до образного сприйняття, уміння перевтілюватися; розвивати мовленнєве дихання, загальну моторику, координацію рухів, уміння орієнтуватися в просторі.

         Попередня робота: читання казки «Вовк і семеро козенят»; розглядання ілюстрацій до казки; розігрування сценок за допомогою ляльок-рукавичок.

         Матеріали та обладнання: картки із завданнями, іграшки, набірне полотно, магнітофон, театральні шапочки козенят, фломастери, фен, природний матеріал, ширма, лялька – Господиня лісу.

Хід заходу

         Діти граються на килимку, пустують.

Учитель-логопед

                   Любі діти, схаменіться,

                   Ви не чується мене!

                   Неслухняні ви, малята!

                   Станьте всі, як козенята!

         Діти сідають на килимок і під музичний супровід «перетворюються» на козенят (надягають шапочки).

         Дія відбувається на галявині. Діти-«козенята» кличуть маму-Козу. З’являється Господиня лісу.

         Господиня лісу. Я, Господиня лісу, знаю, що з вами трапилося, і спробую вам допомогти разом зі своїми друзями.

         На мольберті картина – плутанина із зображенням звірів. Звірі опинилися не у своїх казках. Дітям необхідно відгадати, з якої казки звірі.

         Завдання від ведмедика. Знайти предмети різної величини.

Гра «Хто де сидить»

         Ліворуч – лисиця, праворуч - …, внизу -…, за - …, під - … тощо.

Учитель – логопед. Чи знаєте ви, що у лісі не можна галасувати? Чому? (Відповіді дітей.)

         Господиня лісу. А ще ведмедик пропонує вам цікаві завдання. Це вам допоможе знову стати дошкільнятами.

Загадка

                   Прийшла до нас бабуся

                   У теплому кожусі,

                   Пригостила нас кригою міцною

                   І пампушками сніговими. (Зима)

         Учитель – логопед. Діти наші багато знають цікавого про зиму. Пригадаймо і розкажемо ведмедику, яка зима.

         Дидактичні вправи «Зима яка?», «Сніг який?», «Лід який?»

         Чітка вимова звуків, віхоли, тріск морозу тощо.

         Господиня лісу. Молодці! Ви багато знаєте. Але ведмедик узимку спить. Те, що ви розповіли, він забуде, до весни не згадає. Пропоную вам записати все, що ви знаєте, і залишити клишоногому на згадку.

         Учитель – логопед. Виберіть з – поміж цих карток (демонструє картки на столі) ознаки та явища, притаманні зимовій порі, а зайві відкладіть. Але спочатку нехай попрацюють наші оченята.

Діти виконують вправу для очей за стрілками.

Наші очі мандрували,

Вгору  - вниз вони стрибали.

Вліво – вправо прогулялись,

По півколу опускались,

По півколу піднімались.

Вниз по змійці повертались,

По клубочку повертілись,

По клубочку покрутились,

Потрудилися на славу,

Час вам братися справу.

Діти відбирають картинки із зимовими явищами, називають перший звук у слові, ділять слово на склади.

Господиня лісу. Які ви молодці! Незабаром я вам допоможу стати і повернутися до мами. Бачу, що ви починаєте мерзнути! Як же вам зігрітися і де?

Діти пропонують запалити вогнище, збудувати будиночки.

Діти будують будиночки з різного природного матеріалу:  соломи, листочків, гілочок, камінців методом накладання на основу.

Учитель – логопед. На вашу думку, який будиночок міцніший? Як перевірити? (Покликати вітерець.)

Учитель – логопед спрямовує фен на будиночки почергово. Діти імітують звуки(шурхіт соломи, листочків, стукіт гілочок). Роблять висновок, що найміцніший будиночок з камінців.

Господиня лісу. Мій друг вітерець хоче з вами пограти. Уявіть що ви дерева.

Психогімнастика (звучить аудіозапис вітру)

         Вітер у лісі дерева гойдає,

         Вправо і вліво їх нагинає,

         Хилить донизу, підтримки шукає,

         Низом сичить: С-С-С-С-С,

         Доверху злітає,

         Там пошумить: Ш-Ш-Ш-Ш-Ш-

         І геть утікає.

Учитель – логопед. Поки ми відпочивали, подивіться, що накоїли мишенята! Вони змішали насіння всіх рослин. Розсортуємо його: кожну зернинку покладемо до певної рослинки.

Пальчикова гімнастика

Звикли пальці до порядку,

Вранці роблять всі зарядку,

Низько нахиляються,

Швидко піднімаються

Один, два, три, чотири, п’ять –

Будем пальчики згинать.

Діти сортують насіння, називають рослину. Звучить аудіо запис крику сороки.

Учитель – логопед. Хто кричить? (Сорока)

Господиня лісу. Хочете дізнатися, про що вона говорить? Я перекладу.

Сорока. Я працюю журналістом у господині лісу. Літала я лісом і робила фотографії. Але у мене на фотографіях нечітке зображення.

Господиня лісу. Уважно розгляньте картинки і подумайте, що тут могло бути зображено. Домалюйте!

Діти виконують роботу. Називають предмети, дію з предметами.

Господиня лісу. Дякую, ви дуже старанні! Ви виконали всі завдання, стали спокійними і дуже скучили за мамою. Раз, два, три – козенята зникніть, а натомість з’явіться діти! (діти знімають шапочки.)

Учитель – логопед і діти. До побачення! Дякуємо за науку!

 

Переглядів: 40
Всого переглядів вкладених ресурсів: 40
Версія для слабо- зорих