Завідувач

Кураш Інга Сергіївна

Сторінка методиста
Корисні посилання
Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Наші групи | Група "Калинка" | «Число і цифра 3»«Трикутник"(Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку)
«Число і цифра 3»«Трикутник"(Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку)

 Підготувала вихователь Дворічанського ДНЗ (ясла-садок) №1 «Колосок» Тріщова Тетяна Миколаївна

Мета:

формувати вміння знаходити склад числа 3 шляхом об’єднання груп предметів;

 вправляти в умінні співвідносити число та кількість предметів;

закріпити знання про геометричну фігуру трикутник, уміння працювати із трафаретом;

продовжувати формувати вміння орієнтуватися в просторі;

розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, мовлення;

 виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.

Матеріали:

демонстраційний: набір іграшкового посуду (три чашки, три ложки, три тарілки, один чайник),

фланелеграф, по три кружечки жовтого, зеленого, червоного кольорів;

малюнки із зображенням предметів на основі трикутника для вправи «Перетвори фігуру»;

роздавальний: набір карток із цифрами 1 – 3, по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів, трафарет, картки для вправи «Домалюй крапки», олівці.

Хід заняття

Психогімнастика. «Зачарована дитина»

Гра «Не помилися».

У грі закріплюється вміння співвідносити число та кількість предметів. У дітей на столах кратки із цифрами 1 – 3. Завдання дітей – підняти ту картку із цифрою, яка буде відповідати кількості названого посуду.

Вихователь виставляє на своєму столі посуд, коментуючи дії:

Я поставила чашки. Скільки їх усього?

Діти показують відповідну картку із цифрою.

Як ви думаєте, скільки остей прийде? (Три.) Чому?

Скільки виделок? Ложок? Тарілок? Тощо.

Чого більше (менше)? На скільки?

Склад числа 3.

Завдання виконується із коментуванням. Одна дитина може виконувати його біля фланелеграфа. У кожної дитини на столі по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів.

Покладіть перед собою три кружечки різного кольору.

Скільки жовтих? (Один.) Зелених? (Один.) Червоних? (Один.)

Скільки всього кружечків? (Три.)

Як отримати число 3? (Скласти разом по одному кружечку.)

Тепер покладіть три кружечки так, щоб два з них були одного кольору, а один – іншого.

Скільки всього кружечків? (Три.) З яких чисел ви склали число 3? (2 і 1.)

Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата, скоки-скоки!

Вправа «Перетвори фігуру».

Для виконання вправи знадобиться трафарет. Вихователь показує малюнки, в яких «заховалися» трикутники (хустина, печиво трикутної форми, капелюшок тощо).

Яка геометрична фігура сховалася в малюнку? Що ви можете розповісти про неї?

Чим трикутник відрізняється від круга й овалу?

Візьміть трафарет, прикладіть його до сторінки, обведіть кілька трикутників і «оживіть» їх, перетворивши на будь-який предмет.

Вправа «Домалюй крапки».

На столах у дітей картки із зображеними в певному порядку геометричними фігурами. Завдання дітей – розставити крапки у фігурах у певному порядку.

Перш ніж діти почнуть виконувати завдання, вихователь пропонує назвати геометричні фігури в ряді.

Яка фігура йде за колом? Овалом?

Скільки крапок у першій фігурі? Другій? Третій?

Вихователь повинен переконатися, що діти правильно зрозуміли подану закономірність; лише за цієї умови вони можуть почати виконувати завдання.

Підсумок заняття.

Із яким завданням ви сьогодні впоралися легко, а що викликало у вас труднощі? Як утворюється число 3?

Переглядів: 1068
Дата публікації: 09:30 26.03.2018
Версія для слабо- зорих