Завідувач

Бєлко Тетяна Володимирівна

 

Сторінка методиста
Корисні посилання

Портал превентивної освіти 

http://autta.org.ua/

Міністерство освіти і науки України

https://mon.gov.ua/ua

Законодавство України

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/main/a#Find

ХАНО

http://edu-post-diploma.kharkov.ua/

Український центр оцінювання якості освіти

http://testportal.gov.ua/

Освітній портал ПедПреса

http://pedpresa.ua/

 

Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Навчальна робота вихователів | Пишняк Валентина Дмитрівна | Заняття з логіко-математичного розвитку
Заняття з логіко-математичного розвитку

Мета: Закріплення та систематизація знань дітей про геометричні фігури коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник. Розвивати логічне мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику пальців; виховувати уважність, активність на занятті, виховувати інтерес до математики. Вчити використовувати знання дітей про властивості предметів (форма, колір, розмір), вміння застосовувати до рішення нескладних задач. Продовжувати розвивати у дітей конструктивне мислення, вміння мислити, міркувати, висловлювати свою думку.

Виховувати самостійність бажання прийти на допомогу.

Матеріали: медальйони з геометричними фігурами, лист, фотографії тварин з геометричних фігур, геометричні фігури, принцеса чарівної країни, картки з завданням, дидактичні ігри.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Лунає стук у двері.

Вихователь: Так, увійдіть! Дивно, що ніхто не заходить. (Відчиняє двері), нікого немає. А що це таке?

Діти: Конверт, лист.

Вихователь: Цікаво, кому воно адресоване. Хлопці, давайте прочитаємо адресу на конверті.

-Село Чоя. Дитячий садок «Казка». Підготовча група. Дітки, кому цей лист? Чи  вам цікаво, що в цьому листі? Давайте його прочитаємо.

Допоможіть, допоможіть! Дітки, комусь потрібна наша допомога. Що нам робити? Давайте дочитаємо лист.

ІІ Основна частина

Вихователь: -Дорогі діти, в нашій країні «Геометричних фігур» сталося нещастя, злий чарівник навів безлад в нашій країні, все переплутав. Перестала звучати весела музика. А для нашої країни - це неприпустимо. А що б навести порядок потрібно виконати його завдання. А завдання дуже складні, але ви ж розумні, кмітливі діти і зможете нам допомогти. Для того щоб ви змогли потрапити в нашу країну, я посилаю вам чарівні медальйони, які допоможуть вам у виконанні завдань і перенесуть вас в чарівну країну.

Вихователь: Діти, а ви любите подорожувати?

Діти: Так!

Вихователь: Тоді в дорогу! Одягайте свої чарівні медальйони, ставайте в коло, візьміться за руки і закрийте очі.

Раз, два, три в чарівну країну лети!

(Діти відкривають очі і бачать перед собою справжній безлад, розкидані геометричні фігури)

Вихователь: Ось ми з вами і потрапили до країни геометричних фігур, тут така тиша. Ось це безлад. Що це таке?

Діти: Геометричні фігури.

Вихователь: А які?

(Діти називають геометричні фігури)

-Хлопці давайте з вами наведемо тут порядок, виберемо і візьмемо собі таку ж геометричну фігуру, яка у вас на медальйоні і помістимо її в будиночок, з якого вона втекла. Давайте порахуємо будиночки. Скільки їх. Які геометричні фігури наклеєні на даху цих будинків. На першому, другому, третьому...

-Ось і навели порядок, от і молодці!

Хлопці, подивіться, а тут що сталося?

Загубилися геометричні фігури. Хлопці давайте всі разом дружно розставимо все на свої місця. Дидактична гра «Заповни порожні клітини».

Ну, от і молодці!

Фізкультхвилинка

Стали, дітки, у рядок 
Всі підемо на лужок. 
На квітучому лужку 
Гудуть бджоли: «жу-жу-жу». 
Разом з ними політаєм, 
Крилечками помахаєм. 
Покрутились вліво, вправо, 
Глянули де кращі трави, 
Пошукали квіточок, 
Щоб зібрати з них медок. 
Політали , покрутились, 
Дуже бджілки натомились, 
Щоб набратися їм сили, 
Всі вони дружно сіли. 

-Хлопці, чуєте, хтось плаче. Хтось кличе нас на допомогу. Плач лунає ось звідси. Давайте, хлопці, подивимося, хто ж там плаче? На конверті написано - Допоможіть, допоможіть нас швидше зберіть. (вихователь дістає геометричні фігури і портрети жителів цієї країни)

-Які красиві, незвичайні мешканці живуть в цій країні, давайте їм допоможемо. (діти складають з геометричних фігур жителів)

-Але вони якісь сумні що ж ще у них сталося?

-Вони кажуть, що злий чарівник зруйнував їхні будиночки, Що ж робити?

-Зробити нові будиночки.

-З чого ми будемо робити? (з геометричних фігур) Яких?

Давайте побудуємо будиночки у нижньому правому куті.(діти майструють і приклеюють будиночки)

-А ,щоб дістатися до цього будиночка хлопці намалюють вам план - карту.

Мешканці дякують вам хлопці і пропонують вам пограти в цікаву гру «Надуем куля».

Проводиться Рухливо-оздоровча ігор «Надуем куля».

Діти беруться за руки і стоять, тісно притулившись один до одного. Тримаючись за руки, діти роблять глибокий вдих носом і видихаючи через рот , як при надуванні повітряної кульки.

М'яч надутий.(2-3 рази) Давайте перетворимо коло в овал. Що для цього потрібно зробити?(крок у центр кола).Снова коло. (2-3 рази)і так далі. Трикутник. Встати парами, покласти руки один одному на плечі, зробити квадрат, зробити, наг назад вийде прямокутник.

Молодці! (Жителі дарують дітям чарівний конверт, який вони зможуть відкрити тільки у себе в групі.)

Ну, а тепер нам пора повертатися в дитячий сад. А як - же ми повернемося в дитячий садок, адже ми не знаємо дороги, давайте з вами згадаємо, як ми сюди потрапили?

Давайте візьмемося всі за руки і скажемо чарівні слова: раз, два, три, чотири, п'ять в дитячий сад летимо знову. (Діти повторюють чарівні слова) - Відкривають очі.

ІІІ Заключна частина

- Ось ми і знову повернулися в свою улюблену групу. Відкривають подарунок жителів чарівної країни. Розглядають і виконують на нього завдання.

-Давайте сядемо на килимку зручніше і поділимося своїми враженнями про дивовижній країні геометричних фігур. Де де хлопці ми з вами були? А, навіщо ми туди вирушили? А кого ми там зустріли, кому допомагали? Що вам сподобалося? Ви самі гарні і розумні хлопці, завжди приходите на допомогу і допомагаєте потрапили в біду. Молодці!

Переглядів: 485
Всього переглядів вкладених ресурсів: 485
Версія для слабо- зорих