Тема. Одягнемо ляльку на прогулянку.
Програмовий зміст: уточнити уявлення дітей про одяг; удосконалювати уміння правильно називати предмети одягу, запам’ятовувати послідовність одягання на прогулянку; формувати навички викладання готових форм на аркуші паперу; розвивати зв’язне мовлення, увагу, формоутворювальні рухи руки; виховувати бажання допомагати іншим.
Словник: збагачувати словник дітей словами: одяг, сукня, шкарпетки, светр, чобітки, шарф, пальто, штани, колготи; застібати, одягати, зав’язувати.
Матеріал: іграшкова кімната, лялька, одяг, папір (форми шарфа), готові форми для прикрашування шарфика.
Хід заняття
— Діти, сьогодні на прогулянку я запросила нашу знайому ляльку Наталку. Але її й досі немає. Може щось трапилося? Давайте підемо до Наталки і подивимося.
(Діти підходять до іграшкової кімнати. У кімнаті розкиданий одяг. Наталка тільки встала з ліжка.)
— Що трапилося, Наталко? Діти, що це лежить? (Одяг.)
— Наталка говорить, що ніколи самостійно не збиралася на прогулянку і не знає, що їй одягати.
— Давайте допоможемо Наталці!
— Що потрібно одягали спочатку?
— А що далі?
— А що одягла сьогодні Тетянка? А Сашко? Чи можна Наталці вже йти на прогулянку?
Дидактична гра «Що потрібно?»
(Діти добирають одяг, зайвий складають у шафу.)
— Я хочу одягти пальто! — «говорить» лялька.
— Ви згодні, діти? А що одягають спочатку?
(Діти одягають ляльку, застібають ґудзики, зав’язують шапку, шнурки.)
— Що ти робиш, Катрусю? А ти Миколо?
Фізкультхвилинка
— Діти, а у Наталки немає шарфика. Давайте подаруємо їй гарний шарфик. А чим ми його прикрасимо?
(Вихователь показує відповідні дії та пояснює їх значення.)
(Робота дітей. Діти дарують шарфики ляльці, збираються на прогулянку.)