Завідувач

Бєлко Тетяна Володимирівна

 

Сторінка методиста
Корисні посилання

Портал превентивної освіти 

http://autta.org.ua/

Міністерство освіти і науки України

https://mon.gov.ua/ua

Законодавство України

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/main/a#Find

ХАНО

http://edu-post-diploma.kharkov.ua/

Український центр оцінювання якості освіти

http://testportal.gov.ua/

Освітній портал ПедПреса

http://pedpresa.ua/

 

Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Навчальна робота вихователів | Василенко Галина Іванівна | Заняття з логіко- математичного розвитку Тема: «Число і цифра 2. Ширина»
Заняття з логіко- математичного розвитку Тема: «Число і цифра 2. Ширина»

Програмові завдання:

Закріпити вміння дітей порівнювати предмети за шириною, способом накладання;

Ознайомити з числом і цифрою 2 ;

Продовжувати вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити число з цифрою;

Виховувати самостійність.

Матеріали та обладнання: демонстраційний: три смужки, різні за шириною, барабан, паличка, картка з цифрою 2, числові картки з зображенням одного-двох предметів, дві картки з зображенням яблук, дві-груш, настінний макет дерева; роздавальний: картки з цифрами 1,2; картки з двома горизонтальними смужками; картки (яблучка, грушки).

                                                         

                                                     План заняття.

1. Діти отримали запрошення від садівників допомогти зібрати врожай.

Гра «Знайди доріжку». На килимі зі смужок викладено три доріжки: широка- жовта смужка, вужча-синя, найвужча-червона. Дітям необхідно вибрати доріжку до саду. Дівчатка йтимуть до садка широкою доріжкою, а хлопчики-вузькою.

Як дізнатися, де широка доріжка, а де-вузька? (Порівняти).

Яку смужку треба покласти першою? А другою? Яку смужку покладемо на синю? Скільки смужок ви бачите?

Потім діти разом із вихователем вибирають для дівчатко найширшу доріжку, а для хлопчиків- найвужчу.

Якого кольору доріжка для дівчатко? Якого кольору доріжка для хлопчиків?

2. Знайомство з числом і цифрою 2. Розповідь вихователя супроводжується показом.

У кожної дитини на столі роздавальний матеріал.

Скільки яблук зібрав у садочку садівник?

А скільки груш зібрав садівник?

Чого більше: яблук чи груш?

А як ми будемо порівнювати? (Способом накладання).

Скільки яблук залишилося?

На скільки яблук більше, ніж груш?  Що треба зробити, щоб яблук і груш стало порівну? 

Вихователь пропонує додати одну грушу і просить дітей викласти на нижній смужці ще одну грушку. Тепер яблук і груш стало порівну, по два.

Таким чином, утворилося число два. А це цифра 2, якою позначається число 2.

Вихователь пропонує дітям взяти картку з цифрою 2, провести по цифрі пальчиком, не відриваючи його від аркуша.

3. Фізкультхвилинка.

4. Гра «Не помились».

У кожної дитини картки з цифрами 1 і 2. Вихователь пропонує дітям послухати скільки разів він ударить паличкою по барабану, і показати картку з відповідною цифрою. Потім вихователь показує числові картку із зображенням одного чи двох предметів. Діти показують картку з відповідною цифрою.

5. Підсумок. Яке завдання сподобалось виконувати? З якою цифрою познайомились?

 


Переглядів: 577
Всього переглядів вкладених ресурсів: 577
Версія для слабо- зорих