Завідувач

Бєлко Тетяна Володимирівна

 

Сторінка методиста
Корисні посилання

Портал превентивної освіти 

http://autta.org.ua/

Міністерство освіти і науки України

https://mon.gov.ua/ua

Законодавство України

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/main/a#Find

ХАНО

http://edu-post-diploma.kharkov.ua/

Український центр оцінювання якості освіти

http://testportal.gov.ua/

Освітній портал ПедПреса

http://pedpresa.ua/

 

Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Навчальна робота вихователів | Тріщова Тетяна Миколаївна | "Розвеселимо сонечко" Заняття гра з піскотерапії
"Розвеселимо сонечко" Заняття гра з піскотерапії

      Пісок і вода – найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей. Їх приваблює можливість активно й по-різному взаємодіяти з піском: копати, пересипати, будувати. Ігри з піском формують у дітей впевненість  в собі, стійку самооцінку, гармонізацію внутрішнього емоційного стану, розвиток пізнавальних психічних процесів та дрібну моторику рук.

         Тема: Розвеселимо сонечко

          Мета: розширити та поглибити уявлення дітей про пісок: сухий, вологий; розвивати вміння визначати стан погоди; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, мовлення та дрібну моторику рук; формувати навички навички колективної гри; виховувати естетичний смак, бажання грати з піском, вміння проявляти позитивні емоції.

          Обладнання: предметні картинки із умовним позначенням погоди (сонячно, похмурно, хмарно, дощить),   рукавичка-сонечко, лоточки з піском, лійки з водою, шпателі, пляшка-олівець (з жовтим піском), площинні небо і сонце, мішечок з апельсинами, вологі серветки.

    Хід заняття

Психогімнастика

Ранок добрий наступив, діти посміхаються

Тож давайте всі гарненько разом привітаємось

Доброго ранку!

Вихователь. - Діти, давайте поглянемо у віконечко:

Чому сонечко яскраво не сяє?

Чому на прогулянку нас не гукає?

Через осінні зливи і дощі,

Загубило сонечко промінці.

  • Давайте підійдемо до мольберта, поміркуємо і визначимо яка сьогодні погода? Діти за допомогою картинок (на яких зображені: сонце, дощ, вітер, хмара) визначають стан погоди.

Дидактична вправа «Яка сьогодні погода?»

Вихователь з дітьми за допомогою предметних картинок визначають який сьогодні день: сонячний чи похмурий? Визначивши стан погоди, прикріплюють відповідну картинку на символічне зображення неба.

Вихователь. - Давайте, діти, підійдемо до столиків. (Діти сідають за стіл). 

  • Погляньте, нас зустрічає сонечко.  Яке сонечко? Воно сумне чи веселе? (сумне) Напевно воно сумне, тому що діти на вулиці не гуляють, ніхто з ним не розважається. Сонечко прийшло до нас погратися.
  •  Пограймося з сонечком? (Пограймося). Сьогодні воно принесло з собою пісочок. (Вихователь від імені сонечка насипає сухий пісок в лоточки для кожної дитини)

Вихователь. - Діти, давайте привітаємося з піском, легенько торкнемся його пальчиками.

  • Доброго ранку пісочок.
  • Діти, чуєте він також з нами привітався, але дуже тихо.
  •  Він теж нам сказав доброго ранку.

Дослідницька діяльність   «Пізнаємо властивості сухого піску»

(з елементами дослідницької діяльності)

Діти долоньками торкаються піску

Вихователь. - Доторкнемося, відчуємо його. Який пісок? Сухий чи вологий? (Відповіді дітей).  А якщо він сухий, то він сипучий. (Діти демонструють властивості сухого піску – набирають пісок у руки і сиплють). А м’який чи твердий? (Відповіді дітей). 

  • Ще діти,   пісочок шершавий, тому що складається з багатьох піщинок – і маленьких і більших. Давайте це відчуємо долоньками. (Діти долоньками досліджують властивості піску – шорховатість).
  • А тепер давайте полоскочим пісок? (Діти пучками пальців перебирають пісок). 
  • А тепер зробимо на піску відбитки наших долоньок. (Діти роблять відбитки долоньок).

Вихователь. Давайте діти, поміркуємо, коли на вулиці падає дощик, яким стає пісок у пісочниці? (Відповіді дітей). Дійсно, пісок стає вологим. Наше сонечко приготувало вам лієчки, щоб ви самі створили дощик. (Педагог від імені сонечка роздає лієчки). Діти поливають пісок і за допомогою шпателів розмішують його)

Дослідницька діяльність  «Пізнаємо властивості вологого піску»

Діти долоньками торкаються піску

Вихователь. Діти, який став пісок? (Вологий). З вологого піску можна щось зліпити. Пригадайте, що ви ліпили в пісочниці з вихователем? (Відповіді дітей)

Дидактична вправа «Зліпимо колобок»

Вихователь. Діти, давайте пригадаємо яке за формою сонце? Кругле. Тож давайте спробуємо з мокрого піску виліпити маленькі колобочки, які нагадуватимуть сонечко. (Самостійна робота дітей)

Вихователь. Діти, поки ми ліпили колобочки, наше сонечко десь зникло?! Давайте його відшукаємо. Педагог з дітьми підходять до зображення площинного неба і сонця, які лежать на килимку.

Вихователь. Погляньте, ось воно. Діти яке вже сонечко? (Веселе, усміхнене). Але чого ж ще не вистачає у сонечка? Діти, як ви думаєте? (Відповіді дітей) Звичайно, промінців. Тож давайте домалюємо сонечку промінці.

Художньо-естетична діяльність. Малювання «Домалюємо сонечку промінці» ( нетрадиційна техніка – малювання піском)

Вихователь пропонує дітям домалювати пляшкою-олівцем, в якому пісок жовтого кольору, промінці для сонечка.

Вихователь. Діти, яке в нас стало сонечко? Ще красивіше, ще веселіше, ще тепліше, яке зігріє всіх вас дітки, і наших гостей. Діти, ви на занятті були активними, старанними і за це сонечко дарує вам солодкий сюрприз.

Вправа «Чарівний мішечок»

Вихователь від імені сонечка дарує дітям мішечок з апельсинами. Діти по черзі дістають сюрприз.

Вихователь. Діти, що ви знайшли в мішечку? (Апельсини). Кого вони вам нагадують? (Сонечко). Так, дійсно, апельсин круглий, жовтенький як сонечко. Смакуйте, діти і пригощайте своїх друзів. До побачення! До нових зустрічей!

Переглядів: 26
Дата публікації: 15:35 16.10.2019
Версія для слабо- зорих