Директор

Бєлко Тетяна Володимирівна

 

Сторінка методиста
Корисні посилання

Портал превентивної освіти 

http://autta.org.ua/

Міністерство освіти і науки України

https://mon.gov.ua/ua

Законодавство України

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/main/a#Find

ХАНО

http://edu-post-diploma.kharkov.ua/

Український центр оцінювання якості освіти

http://testportal.gov.ua/

Освітній портал ПедПреса

http://pedpresa.ua/

 

Спонсорська допомога
Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Публічна інформація | Річний план 2021-2022 н.р.
Річний план 2021-2022 н.р.

Річний

план роботи

Дворічанського закладу дошкільної освіти

(ясла-садок) №1 «Колосок»

Дворічанської селищної ради Куп’янського району

Харківської області

на 2021/2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО:

Педагогічною радою

Дворічанського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Колосок»

Протокол № 1

від «19» серпня 2021 року

 

 

 

 

смт. Дворічна

2021 рік

 

Зміст плану

 

І. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Колосок» за 2020/2021 навчальний рік з визначенням річних завдань на   2021/2022 навчальний рік

 

 

  1. Виконання пріоритетних завдань, над якими працював дошкільний заклад у минулому навчальному році.

5

1.2. Діяльність адміністрації  закладу дошкільної освіти з питань управління і контролю.

7

1.3. Організація у  закладі дошкільної освіти роботи з профілактики захворювань і оздоровлення дошкільників.

7

1.4. Аналіз відвідування дітьми дошкільної установи за календарний рік.

7

1.5. Аналіз охоплення дітей дошкільною установою.

 

1.6. Стан методичної роботи, її результативність

8

1.7. Сумісна робота  закладу дошкільної освіти і ліцею.

 9

1.8. Робота з батьками.

9

1.9. Охорона праці та техніка безпеки в Дворічанському ЗДО (ясла-садок) №1 «Колосок».

 9

1.10. Матеріально-технічна база Дворічанського ЗДО (ясла-садок) №1 «Колосок».

 9

1.11. Завдання на новий 2021-2022 навчальний рік.

 11

ІІ. Діяльність структур колегіального управління

2.1. Загальні збори колективу, педагогічна рада, виробнича нарада,           адміністративна нарада

2.2. Комісії з харчування, охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки.

2.3. Організація ефективної співпраці з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО

Ш. Діяльність методичного кабінету

3.1. Методичні форми роботи з педагогами щодо реалізації річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності

3.2. Участь педагогів у методичній роботі різного рівня

3.3. Система моніторингу якості освіти в ЗДО

3.4. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

ІV. Адміністративно-господарська робота

4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов

4.2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності

4.3. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (гігієнічне навчання/виховання)

V. Організаційно-педагогічна діяльність

5.1. Взаємодія з батьками, або законними представниками дітей

5.2. Співпраця із закладами загальної середньої освіти, іншими установами та організаціями

5.3. Проведення спільних заходів з фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів

VІ. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності: вивчення стану організації освітнього процесу та процесів функціонування

16

 

 

 

 Додатки

 

 

 

 

 

 

 

Загальні відомості

про  заклад дошкільної освіти

 

Повна назва навчального закладу (за статутом)

Дворічанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Колосок» Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області

Ідентифікаційний код

37352814

Адреса закладу

62702, Харківська область, Куп’янський район, смт. Дворічна, вул. Слобожанська, 62

Дата створення закладу

1982 рік

Проектна потужність

280 місць

Кількість груп станом на 01.09, наповнюваність у розрізі кожної групи

 

На 01.09.2021 року в закладі функціонує 6 груп, в яких виховується 100 дітей ясельного та дошкільного віку.

В середньому наповнюваність груп складає 100%, наповнюваність ЗДО – 36%.

Динаміка змін (функціонуючі групи та загальна к-сть дітей) за останні 3 роки

2019 р.

Груп – 6

Дітей – 110

2020 р.

Груп – 6

Дітей – 100

2021р.

Груп – 6

Дітей – 100

Режим роботи Дворічанського ЗДО  №1 «Колосок»

5-денний, 9-ти годинний.

Заклад працює з 08.00 години до 17.00.

Вихідні дні – субота, неділя.

 

 

Педагогічний склад Дворічанського ЗДО №1 «Колосок»

Дані про адміністративний склад закладу(завідувач)

Бєлко Тетяна Володимирівна має повну вищу фахову педагогічну  освіту, стаж роботи в закладі 12 років; спеціаліст з 16 кваліфікаційним розрядом.

Кількісний та якісний склад педагогічних працівників у порівнянні з минулим роком, результати атестації.

Вихователі:

  • Василенко Галина Іванівна має неповну вищу педагогічну освіту, фахівець зі стажем роботи 22 роки; спеціаліст з 11 кваліфікаційним розрядом.
  • Пишняк Валентина Дмитрівна має неповну вищу педагогічну освіту, фахівець зі стажем роботи 38 років; спеціаліст з 11 кваліфікаційним розрядом.
  • Саніна Людмила Володимирівна має неповну вищу педагогічну освіту, фахівець зі стажем роботи 32 роки; спеціаліст з 11 кваліфікаційним розрядом.
  • Скрипнікова Олена Василівна має повну вищу педагогічну не фахову освіту, стаж роботи на посаді 12 років; спеціаліст з 13 кваліфікаційним розрядом - І кваліфікаційна категорія.
  • Гільова Ніка Вікторівна має повну вищу фахову педагогічну освіту,  молодий спеціаліст з 12 кваліфікаційним розрядом, стаж роботи 5 років.
  • Тріщова Тетяна Миколаївна має повну вищу фахову педагогічну освіту, стаж роботи в закладі 27 років, спеціаліст з 13 кваліфікаційним розрядом - І кваліфікаційна категорія.
  • Сушильнікова Олександра Володимирівна, має повну вищу не фахову освіту, стаж роботи 9 років, спеціаліст з 11 кваліфікаційним розрядом.
  • Мартиненко Алла Миколаївна, має повну вищу фахову педагогічну освіту, стаж роботи 15 років, спеціаліст з 13 кваліфікаційним розрядом – І кваліфікаційна категорія
  • Снитка Валентина Володимирівна має неповну вищу педагогічну освіту, фахівець зі стажем роботи 6 років; спеціаліст з 10 кваліфікаційним розрядом.

Вчитель-логопед:

  • Стойка Ірина Миколаївна має повну вищу фахову     педагогічну освіту, стаж роботи 20 років, спеціаліст з 13 кваліфікаційним розрядом – І кваліфікаційна категорія

Музичний керівник:

Хаустова Олена Олексіївна має повну вищу спеціальну освіту, стаж роботи 25 років, спеціаліст з 10 кваліфікаційним розрядом.

Вихователь-методист:

  • Стойка Ірина Миколаївна має повну вищу фахову     педагогічну освіту, стаж роботи 20 років, спеціаліст з 13 кваліфікаційним розрядом - І кваліфікаційна категорія.

Інструктор з фізичного виховання:

  •  Кочкіна Любов Федорівна має неповну вищу педагогічну освіту, фахівець зі стажем роботи 34 роки; спеціаліст з 9 кваліфікаційним розрядом.

 

 

І. Аналіз

діяльності Дворічанського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Колосок» за 2020/2021 навчальний рік та завдання на новий 2021/2022 навчальний рік.

 

  1. Виконання пріоритетних завдань, над якими працював  заклад дошкільної освіти у минулому навчальному році.

 

Дворічанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Колосок» (далі Дворічанський ЗДО №1 «Колосок») в 2020-2021 навчальному році планував свою роботу щодо виконання пріоритетних завдань дошкільної освіти:

 - створення умов для фізичного, духовного, психічного, та соціального благополуччя дітей;

- вдосконалення якості освітнього процесу шляхом системного аналізу та вирішення завдань формування соціально-моральних цінностей особистості;

- сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів шляхом самоосвіти та участі у різних формах методичної роботи;

- впровадження сучасних методів та інноваційних технологій у взаємодії з родинами вихованців, з метою забезпечення запитів батьків, надання допомоги у вихованні і розвитку дітей.

На території Дворічанської с/р, по мікрорайону Дворічанського ЗДО №1 «Колосок» дітей віком від 0-6 років налічується 110 дітей, охоплено ЗДО – 64, що становить 58%.

 2017

2018

2019

2020

2021

Всього

Охоплено

%

Всього

Охоплено

%

Всього

Охоплено

%

Всього

Охоплено

%

Всього

Охоплено

%

202

106

55

157

94

60

152

88

58

120

62

52

110

64

58

 

 

Для охоплення 100% дітей старшого дошкільного віку дошкільною освітою колективом ЗДО було проведено ряд заходів протягом року:

  • роз’яснювальна робота серед батьків дошкільників (Дні відкритих дверей в ЗДО, проведення календарних свят, брифінгів, ділових ігор на які запрошувалися батьки дошкільників, надання консультацій батькам з питань роботи закладу і т.п.);
  • сумісна робота Дворічанського ліцею з ЗДО щодо підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі (педради, семінари, батьківські збори, моніторинг успішності учнів першого класу, дітей старшого дошкільного віку Дворічанського ЗДО).

Але робота потребує удосконалення, залучення громадськості щодо охоплення дошкільною освітою 85% дітей по мікрорайону Дворічанської с/р.

Потребує удосконалення робота щодо соціального патронату, співпраці для надання освітніх послуг громадянам, діти яких потребують дошкільної освіти.

Дітей п’ятирічного віку по мікрорайону Дворічанського ЗДО в 2020/21 н.р. налічувалось 22 осіб, всі вони були охоплені дошкільною освітою.

В 2021/2022 н.р. планується 100% охопити дошкільною освітою усіх дітей 5-ти річного віку, які проживають на території мікрорайону Дворічанського ЗДО №1 «Колосок».

В 2020/2021 н.р. педагогічний колектив закладу дошкільної освіти працював над якісним виконанням програми розвитку дитини від народження до шести років «Я У СВІТІ» (Київ: ТОВ «МЦФЕР-Україна» 2019).

Педагоги Дворічанського ЗДО №1 «Колосок» є активними учасниками районних методичних об’єднань, семінарів та інших педагогічних заходів, які проводяться на базі закладу, та у відділі освіти, молоді та спорту Дворічанської селищної ради. На педагогічних радах, семінарах, нарадах проводилась робота щодо якісного виконання  програми розвитку дитини від народження до шести років «Я У СВІТІ». Планувались і проводились заняття з різних розділів та напрямків, проводились практичні заняття щодо виконання програми.

Вихователі протягом минулого навчального року накопичували матеріали щодо планування роботи з різних розділів та напрямків, проводили практичні заняття щодо виконання програми розвитку дитини від народження до шести років «Я У СВІТІ», систематизували свій особистий досвід роботи за ними та досвід роботи педагогів області, України. Вихователі працювали над формуванням у дітей позитивних рис характеру, норм поведінки. Вся ця робота проводилася в тісному зв’язку з батьківським колективом дітей  закладу дошкільної освіти. Для цього проводились консультації для батьків з залученням медичних працівників, батьківські збори, ранки, екскурсії, піші переходи з участю батьків.

В зв’язку з пандемією коронавіруса в роботу з дітьми та їх батьками впроваджувалися інтернет-ресурси.

Програмовий матеріал програми розвитку дитини від народження до шести років «Я У СВІТІ» було виконано у відповідності до навчального плану. Освітній процес проводився згідно вимогам програми, це дало змогу досягти певних результатів у вихованні та навчанні.

За результатами контрольних занять, спостережень за діяльністю дітей, було визначено і встановлено рівень засвоєння програмового матеріалу дітьми за освітніми напрямами:

  • «Дитина в соціумі» - достатній рівень;
  • «Дитина у природному довкіллі» - достатній рівень;
  • «Дитина у світі культури» - достатній рівень;
  • «Діяльність дитини» - достатній рівень;
  • «Особистість дитини» - достатній рівень;
  • «Мовлення дитини» - достатній рівень;
  • «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - достатній рівень.

Найкраще засвоїли матеріал з розділів програми «Фізичне виховання» - безпека життєдіяльності, гігієна життєдіяльності, рухова активність та саморегуляція, самоставлення, самосвідомість, «Природа» - явища природи, рослини, тварини, життєдіяльність людини у природному довкіллі, «Образотворча діяльність» - цілісне ставлення до мистецтва, сприйняття мистецтва, «Музична діяльність».

Але активне мовлення дітей та логіко-математичні знання потребують особливої уваги і приділення відповідної додаткової, повсякденної уваги з боку вихователів.

Моніторинг засвоєння знань дошкільниками програмового матеріалу показав, що вихователі повинні звернути увагу на формування у дітей розуміння своїх прав і обов’язків у суспільстві, моральну відповідальність за свою поведінку, виховання соціально-моральних якостей в режимних та виховних моментах, та формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку, посилити роботу над ознайомленням з історією та культурою рідної мови, розширенням та поглибленням знань дітей про Україну, традицій та звичаїв народу, любов до рідної мови, природи. Формувати моральні та духовні цінності українського народу.

Одне з головних завдань продовжувати створювати розвивальне мовленнєве середовище, що передбачає занурення дитини в активну мовленнєву практику, більше звертати увагу на удосконалення звукової культури мовлення; збагачувати, уточнювати та активізувати словник дітей різними частинами мови, розвивати зв’язне мовлення та елементарні математичні уявлення. Формувати діалогічну та монологічну компетентність, вчити образно висловлюватись, розуміти та вивчати фразеологізми.

Проте одним із пріоритетних напрямків в роботі педагогів зі старшими дошкільниками було формування життєвої компетентності дошкільника, безпека його життя, здійснення підготовки дітей до школи, соціалізація дитячої особистості, надання кваліфікованої допомоги дитині у формуванні елементарних навичок навчальної діяльності та адаптації до нових соціальних умов. Належне місце в підготовці дітей до школи займали фронтальні інтегровані, комплексні, тематичні та індивідуальні заняття.  

Для якісної роботи вихователів в закладі потрібно продовжувати впроваджувати нові форми роботи з дітьми, інноваційні технології, авторські програми. Ця робота потребує вивчення відповідного матеріалу, нормативних документів, врахування можливостей закладу, як матеріальних так і технічних, фінансових.

Виконання норм харчування дітей у відповідності з нормативними вимогами та чинного законодавства також було одне з пріоритетних напрямків роботи закладу.

 Залишається актуальним питання впровадження системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (англ. HACCP), що ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів ЗДО.

 

 2018 рік

2019 рік

2020 рік

2021 рік(за 6місяців)

89%

84%

85%

80%

 

1.2. Діяльність адміністрації закладу дошкільної освіти з питань управління і контролю.

В 2020/2021 навчальному році контролем були охоплені усі суттєві питання роботи закладу. Контроль з боку адміністрації закладу був своєчасним і компетентним. Накази, довідки за результатами контролю видані вчасно, обговорені та доведені до педагогічного колективу вчасно.

Керівник закладу та вихователь-методист ЗДО здійснювали якісний аналіз освітньої діяльності вихователів. (Довідки, накази, протоколи зберігаються у відповідних теках).

З вихователями здійснювалась робота щодо виявлених недоліків (проведені семінари, консультації, перегляди занять та режимних моментів, виховних заходів).

1.3. Організація у закладі дошкільної освіти роботи з профілактики захворювань і оздоровлення дошкільників.

Аналіз захворюваності дітей в 2020/2021 н.р. в Дворічанському ДНЗ (ясла-садок) №1 «Колосок» показав, що за 6 місяців 2021 року в закладі було зафіксовано в середньому 9% захворювань у дітей. В порівнянні з минулим роком  відсотки збільшився на 6 % (у зв’язку з пандемією коронавіруса).

В закладі проводяться усі види профілактичних заходів щодо попередження захворювань серед дітей, особливо важливою роботою вважаємо роботу з батьками.

Особливу увагу в Дворічанському ЗДО №1 «Колосок» приділяють оздоровленню в літній період. В 2020/2021 н.р. всі діти  закладу дошкільної освіти були оздоровлені в літній період.

1.4.Аналіз відвідування дітьми закладу дошкільної освіти за календарний рік.

            Відвідування дітьми в Дворічанському ЗДО №1 «Колосок» за 6 місяців 2021 р. становить 43%. В порівнянні з цим самим періодом 2020року (37%) цей відсоток збільшився  на 6 % .

Назва показника

2018 

2019

2020

2021 (6місяців)

К-сть дітей за списком

140

130

118

100

Пропущено днів

усього

17154

15778

11992

6470

По хворобі

1003

891

502

617

З інших причин

16151

14887

11490

5853

% відвідування

47

53

41

43

Адміністрації закладу, вихователям в новому навчальному році необхідно посилити роботу щодо відвідування дітьми  закладу дошкільної освіти.

1.5. Аналіз охоплення дітей дошкільною установою.

Згідно з проведеним обліком дітей в минулому навчальному році на закріпленій за Дворічанським ЗДО №1 «Колосок» території обслуговування дітей віком від 0-6 років налічується -110 дітей.

Роки

2020

2019

2018

2017

2016

2015  з 01.09

Всього

К-сть дітей

19

23

19

19

17

4

101

К-сть дітей, які охоплені дошкільною освітою / %

0

0%

11

48%

15

79%

18

95%

16

94%

4

100%

64

63%

Дошкільною освітою було охоплено 64 дитини, що становить 97 % від загальної кількості дітей дошкільного віку.

5-річних дітей по території обслуговування Дворічанського ЗДО налічувалося 22 особи, з яких було охоплено ЗДО 22 дитини, що становило 100% від загальної кількості дітей старшого дошкільного віку. В 2021/2022 н.р. планується охопити дошкільною освітою через ЗДО усіх дітей старшого дошкільного віку, їх нараховується за попереднім обліком 12 осіб.

Декілька років в закладі працює Консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. На всі свята, які проводяться в садочку, запрошуються бажаючі жителі селища, а особливу увагу приділяємо тим батькам, діти яких не відвідують заклад та молодим батькам.

Разом з вчителями Дворічанського ліцею проводимо роз’яснювальну роботу серед населення щодо необхідності дошкільної освіти, її значущості у розвитку дитини.

Але більше уваги потрібно приділяти  сім’ям пільгових категорій. Цілеспрямовано, систематично проводити роботу з громадськістю, селищною радою щодо вартості оплати харчування дітей в ЗДО, бо однією з причин небажання відвідувати дошкільну установу є вартість за харчування.

1.6.Стан методичної роботи, її результативність.

Педагоги Дворічанського ЗДО №1 «Колосок» є активними учасниками районних методичних об’єднань, семінарів та інших педагогічних заходів, які проводить відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської селищної ради.

Активно педагоги працюють над якісним виконанням програми розвитку дитини від народження до шести років «Я У СВІТІ».

Вихователі працюють над вихованням у дітей любові до рідного краю, України, виховують гідних громадян своєї країни.

З метою вдосконалення освітнього процесу педагогічний колектив використовував в своїй роботі елементи авторських програм, технології: Вільям Гордон «SINEKTIKA: розвиток творчої уяви», Мнемотехніка, Методика Глена Домана, Теорія розв’язання винахідницьких завдань Г.Альтшуллера, Технологія фізичного виховання М.Єфименка, Система музичного виховання за допомогою імпровізаційного музикування Карла Орфа, Розвиваючі ігри за методикою Б.П. і О.О. Нікітіних.

В Дворічанському ЗДО №1 «Колосок» діє кімната, яка обладнана щодо охорони праці та  безпеки життєдіяльності, вивчення правил дорожнього руху, де зібраний відповідний матеріал, який є дієвим наочним посібником в роботі вихователів щодо вивчення правил дорожнього руху та основ безпеки життєдіяльності малюків.

Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працювали над:

- оновленням та поповненням ігрового, предметно-розвивального середовища, в групових кімнатах,

- створенням необхідних умов для розвитку інтересів кожної дитини, для їх духовного зростання, фізичної досконалості, прояву самостійності, реалізації своїх задумів і бажань, формування ігрової культури дітей.

Так групові приміщення  за рахунок благодійних внесків батьків устатковані сучасними дитячими меблями для ігрових куточків, великими ігровими модулями  для ігрової діяльності: «Кухня», «Магазин», «Лікарня», «Куточок природи», меблі для сюжетних ігор, за рахунок благодійних внесків батьків.

Проте процес педагогічної творчості, інноваційної діяльності в освітньому процесі ЗДО не закінчений і не може бути закінчений. Народжуються новаторські ідеї, продовжується творчий пошук, змінюються інтереси, бажання, запити, можливості дітей, даючи нові стимули до розвитку освітнього процесу, а отже, головним є – усвідомлення необхідності і цінності творчого самовизначення у своїй освітній діяльності й окремому педагогу, й закладу зокрема.

Тож пріоритетними завданнями для вдосконалення методичної роботи на наступний період  залишається робота колективу за основними концептуальними положеннями Базового компонента дошкільної освіти, яким визначено вимоги до рівня освіченості, розвиненості й вихованості дитини 6(7) років перед її вступом до школи. Базовий компонент передбачає оволодіння змістом дошкільної освіти впродовж усього періоду дошкільного дитинства і визнає цінність кожного вікового етапу для особистісного розвитку за умови повної реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.

В методичному кабінеті закладу зібраний відповідний матеріал, результати виховної роботи з дітьми, розробки занять, розваг, свят та інші матеріали виконаної роботи.

1.7. Сумісна робота закладу дошкільної освіти і ліцею.

Робота закладу дошкільної освіти та Дворічанського ліцею спрямована на реалізацію державних програм та чинного законодавства щодо підготовки дошкільників до навчання у ліцеї.

Проводяться сумісні педагогічні ради, методичні об’єднання та семінари з питань підготовки дошкільників до навчання у школі, залучення та охоплення дітей дошкільною освітою, які не відвідують ЗДО.

В новому навчальному році слід посилити роботу з педагогами початкової школи Дворічанського ліцею в реалізації реформи Нова українська школа.

1.8. Робота з батьками.

В 2020-2021 навчальному році на достатньому рівні проводилася робота з батьками.

Створюючи умови для оптимального розвитку дітей в дошкільному закладі, упродовж навчального року колектив  закладу дошкільної освіти спільно з батьками цілеспрямовано плідно працював над збагаченням та оновленням розвивального середовища в кожній групі.

З 2011 року в закладі працює Консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. Консультування батьків і робота з дітьми здійснюються як індивідуально, так і на загальних заходах закладу. Батьки отримують можливість взаємодіяти один з одним, з педагогами, і зрозуміти, що всі свої проблеми щодо виховання дітей вони можуть вирішити разом з відповідними спеціалістами та педагогами.

 Так в закладі батьки отримують кваліфікаційну допомогу з питань вікових і психофізіологічних особливостей дітей; соціалізації тих хто виховується в умовах сім’ї; психологічної підготовки дітей до навчання у школі; організації режиму харчування дітей; створення умов для загартування та оздоровлення; організації ігрової діяльності; попередження відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку дітей дошкільного віку.

Для обізнаності батьків у питаннях навчання та виховання в кожній групі ЗДО є дієві, змінні стенди, теки-пересувки та інше.

Батьки дітей, які відвідують Дворічанський ЗДО (ясла-садок) №1 «Колосок» є активними учасниками ранків, свят, розваг (з урахуванням умов епідемічних ситуацій  в регіоні); батьки активно залучаються до ремонтних робіт в закладі, є дієвими порадниками, помічниками, партнерами.

1.9.Охорона праці та безпека життєдіяльності в Дворічанському ЗДО №1 «Колосок».

В Дворічанському ЗДО №1 «Колосок» систематично проводиться робота щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Вчасно проводяться інструктажі, бесіди, ведеться відповідна документація.

Також в системі проводиться робота з попередження дитячого травматизму серед дітей, батьків, персоналу з усіх видів можливого травматизму.

За навчальний рік, так як і за останні 5 років травмування дітей та персоналу в закладі не було.

 1.10. Матеріально-технічна база Дворічанського ЗДО №1 «Колосок».

Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти за останні роки майже не поповнювалася, але майно знаходиться в доброму стані. В достатній кількості меблів, м’якого інвентарю, електро - та газоприлади знаходяться в робочому стані. Посудом, миючими та дезінфікуючими засобами заклад дошкільної освіти забезпечений у відповідності до вимог та нормативів.

В період підготовки закладу до нового навчального року було здійснено якісний поточний ремонт групових кімнат, роздягалень, кімнати для умивання (12,27 тис. грн. батьківських коштів, 8,5 тис. грн. бюджетних коштів), поточний ремонт східців, коридорів, кабінету медичної сестри та методичного, харчоблоку, пральні, відремонтовані та пофарбовані ігрові майданчики закладу Дворічанського ЗДО №1 «Колосок». Придбання обладнання, меблів, посуду, тощо – 18,5 тис.грн

 Всього було залучено 30,8 тис. грн. З них бюджетних –8,5 тис., грн. позабюджетних – 22,3 тис. грн.

 

2017/2018

2018/2019

2019/2020

2020/2021

Бюджетні кошти

Позабюджетні кошти

Бюджетні кошти

Позабюджетні  кошти

Бюджетні кошти

Позабюджетні  кошти

Бюджетні кошти

Позабюджетні  кошти

34757,00

грн.

38240,00

грн.

39700,00

грн.

64500,00 грн.

11000,00 грн.

34000,00 грн.

8500,00 грн.

22300,00

грн..

 

 

1.11. Завдання на новий 2021 / 2022 навчальний рік.

 

Для поліпшення якості освітнього процесу, забезпечення її сталого інноваційного розвитку в новому навчальному році педагогічний колектив буде спрямовувати свою діяльність на розвиток мовлення дитини, мовленнєву компетентність, що дає здатність дитині продукувати свої звернення, думки, враження тощо в будь-яких формах мовленнєвого висловлювання за допомогою вербальних  і невербальних засобів. За допомогою мовленнєвої компетентності об’єднувати фонетичний, лексичний, граматичний, діалогічний, монологічні складники та засвідчувати їх взаємозалежність і взаємозумовленість; комунікативну компетентність, що дає можливість дитині спілкуватися з однолітками і дорослими у різних формах конструктивної взаємодії, підтримувати партнерські стосунки, заявляти про свої наміри і бажання, узгоджувати свої інтереси з іншими, домовлятися, за потреби аргументовано відстоювати свою позицію; розвивати художньо-мовленнєву компетентність, відтворювати художньо-естетичні враження від сприйняття літературних і фольклорних творів засобами різних видів художньо-мовленнєвої діяльності, що засвідчує ціннісне ставлення дитини до художнього слова як культурного явища, друкованої чи електронної книжки, достатній для художньої комунікації рівень літературної обізнаності.

Виходячи зі зробленого аналізу з урахуванням можливостей розв’язання виявлених проблем колектив Дворічанського ЗДО №1 «Колосок» в новому навчальному році працюватиме над пріоритетним завданням:

 «Розвиток мовлення дитини через  нетрадиційні форми популяризації книжки в ЗДО»  та буде спрямована на реалізацію таких завдань:

- розвивати звукову культуру мовлення дітей раннього та молодшого дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор, книжок;

- оптимізувати роботу з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою інноваційних методів навчання;

- розвивати зв’язне мовлення дітей дошкільного віку через навчання складати розповіді з опорою на дидактичні картини;

- розвивати мовленнєву, комунікативну, художньо - мовленнєву компетентність дітей за допомогою нетрадиційних форм роботи;

- популяризація книги, як предмета необхідності в умовах українського сьогодення ;

 

 

ІІ. Діяльність структур колегіального управління

 

з/п

Назва заходу

Дата проведення

Відповідальний

Примітка про виконання

 

1

2

3

4

5

 

2.1. Педради

 

2.1.1

1.1. Аналіз роботи за минулий 2020-2021 н.р. та завдання на новий навчальний рік.

2. Про організацію освітньої роботи в ЗДО у 2021/2022 н.р.

Визначення та планування шляхів розв’язання пріоритетних завдань ЗДО.

3. Про визначення та затвердження списку педагогічних працівників на курси підвищення кваліфікації.

Серпень

2021 р.

Директор

ЗДО,

Вихователь-методист ЗДО

 

 

2.1.2.

1.Про впровадження буккросингу в закладі дошкільної освіти  

2. Про роботу вихователя щодо формування світогляду дошкільнят засобами художнього слова  

3. Про розвиток уміння дітей старшого віку висловлювати власну думку під час участі в полілогах і проблемних бесідах  

 

Грудень

2021 р.

Директор

ЗДО,

Вихователь-методист ЗДО

 

 

2.1.3.

1. Про роботу закладу щодо нетрадиційних форм популяризації книжки

2.Про реалізацію прийомів активації мовлення дітей молодшого дошкільного віку

3.Презентація різних методів мовленнєвої роботи за змістом літературного твору

Березень

2022 р.

Директор ЗДО, вихователь-методист ЗДО

 

 

2.1.4

1.Аналіз та результативність навчально-виховної роботи з дітьми в групах ЗДО.

2.Про виконання пріоритетних напрямків роботи педколективу.

3.Про організацію оздоровчого періоду, підготовка закладу та педагогів щодо повноцінного та безпечного оздоровлення дітей.

4.«Відкритий мікрофон» - пропозиції вихователів до річного плану роботи на 2022/2023 н.р.

Травень

2022 року

Директор ЗДО, вихователь-методист ЗДО

 

 

Загальні збори колективу

 

 

Заохочення до членства в первинній профспілковій організації – органу захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Вересень 2021 року

Голова профспіл-кової організації

 

 

Обговорення питань змін та доповнень статутних документів відповідно до чинного законодавства

Січень 2022 року

Директор ЗДО

Голова профспіл-кової організації

 

 

Обговорення та визначення кандидатур працівників закладу для подання до нагородження

За потребою на протязі року

Директор ЗДО

Голова профспіл-кової організації

 

 

Організація ефективної співпраці з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО

За потребою

Директор ЗДО

сестра медична

 

 

Виробничі наради

4 рази на рік

Директор ЗДО

 

 

Адміністративна нарада

3 рази на рік

Директор ЗДО

 

 

2.3 Комісії з харчування

 

 

- за якістю приготування страв;

- технологією приготування страв;

- виконання норм харчування;

- дотримання особистої та загальної гігієни працівниками харчоблоку;

- за закладкою продуктів харчування в котел;

- за санітарним станом харчоблоку та виконанням санітарного режиму;

- за станом технологічного обладнання, його справністю.

Постійно

Директор ЗДО,

сестра медична, завгосп

 

 

Комісії з охорони праці і безпеки життєдіяльності

 

 

Завершити комплектування служб охорони праці спеціалістами відповідно до рекомендації Держнаглядохоронпраці

 

Директор ЗДО,

 

 

 

Переглянути діючі правила Інструкції, методичні вказівки та інші нормативні акти з охорони праці відповідно до вимог Положення про розробку Інструкцій з охорони праці, Правил пожежної безпеки

 

Директор ЗДО

 

 

Розробити та реалізувати плани реконструкції або виведення з експлуатації будівель, споруд джерел теплопостачання що знаходяться в технічно незадовільному стані, або не відповідають вимогам охорони праці

 

Директор ЗДО

 

 

Підготувати і видати методичні рекомендації з різних напрямків охорони життя і здоров’я дітей

 

Методист ЗДО

 

 

Розробити методичні матеріали щодо підготовки лекцій і бесід, організувати їх проведення серед дітей та батьків

 

Методист вихователі ЗДО

 

 

Проводити щорічно заходи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму «Веселий світлофор»

 

Методист ЗДО

 

 

 Комісія з пожежної безпеки

 

 

Переглянути та доповнити Положення про пожежну-технічну комісію для установ освіти, функції якої покладаються на службу охорони праці; Інструкції для працівників охорони (сторожів) із правил  пожежної безпеки відповідно до вимог п.3.11.Правил пожежної безпеки в Україні

за потребою

Відповідальний за охорону праці

 

 

Сприяти організації відвідувань працівниками, дошкільниками пожежно-технічної виставки

на протязі року

Відповідальний за охорону праці

 

 

Організувати громадські огляди протипожежного стану ДНЗ

на протязі року

Відповідальний за охорону праці

 

 

Проводити тренувальні заняття для працівників і дітей із питань евакуації під час пожежі

на протязі року

Директор  методист ЗДО

 

 

Організувати постійний контроль за вивченням правил пожежної безпеки дошкільниками

на протязі року

Директор ЗДО

 

 

2.3 Організація ефективної співпраці з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО

 

 

Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Протягом року

Учасники освітнього процесу

 

 

 

Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 

засади людино центризму, конструктивна співпраця учасників освітнього процесу, взаємодія ЗДО з місцевою громадою

 

Ш. Діяльність методичного кабінету

 

3.1.

Методичні форми роботи з педагогами щодо реалізації річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності

 

 

Семінар – практикум

 

 

1. Казка допомагає. Казка вчить. Казка лікує 

Жовтень

2021р.

Вихователь-методист

 

 

2. Лепбук – засіб розвитку пізнавльних здібностей дошкільників

Грудень 2021р.

Вихователь-методист

 

 

  • 3. Майстер – клас для дітей середньої/старшої групи «Артбук – книжка власноруч»  

Лютий

2022 р.

Вихователь-методист

 

 

  • 4.  Воркшоп для педагогів «Картина, що розмовляє»   

Квітень 2022р.

Вихователь-методист

 

 

 

Консультацій

 

 

1. Продумане планування вихователя – запорука високої якості знань у дітей  

Вересень

Вихователь-методист

 

 

2.Роль вихователя в період адаптації малюків до дитячого садка

Вересень

Вихователь-методист

 

 

3. Мова в освітньому процесі: правова основа. Вимоги до якості мовлення педагогів закладу дошкільної освіти  

Жовтень

Вихователь-методист

 

 

4.  Вимоги до оформлення куточка дитячої книжки  

 Жовтень

Вихователь-методист

 

 

5.  Як стати улюбленою вихователькою  

Листопад

Вихователь-методист

 

 

6.Які фрази доцільніше використовувати для початку бесіди з батьками  

Грудень

Вихователь-методист

 

 

7. Методичні рекомендації та вимоги до підготовки і проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього та дошкільного віку  

Січень

Вихователь-методист

 

 

8. Роль помічника вихователя в організації самостійної діяльності дітей, які не зайняті на основному занятті

Лютий

Вихователь-методист

 

 

9.Використання онлайн-сервісів у роботі з батьками

 

Березень

Вихователь-методист

 

 

 

10.Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

 

Жовтень

Вихователь-методист

 

 

 Заходи з атестації

 

 

Організація роботи щодо підвищення кваліфікації педагогів:

- аналіз курсової перепідготовки за 2020/2021н.р.

Вересень

Вихователь-методист

 

 

-  перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

Вересень

Вихователь-методист

 

 

Список педпрацівників, які потребують курсової перепідготовки в новому навчальному році;

Квітень

Вихователь-методист

 

 

- Робота по підготовці творчих робіт для звітності педагога.

Протягом року

Вихователь-методист

 

 

Організація роботи щодо атестації педагогів

- аналіз організації та проведення атестації педпрацівників в 2020/2021 н.р.

Вересень

Вихователь-методист

 

 

 - перспективний план атестації педагогічних працівників;

Вересень

Вихователь-методист

 

 

- Список педпрацівників, які будуть атестуватися в новому навчальному році.

- Робота по підготовці творчих робіт, досвідів роботи для звітності педагога на атестаційну комісію.

Жовтень

Вихователь-методист

 

 

-План відкритих заходів. (Додається)

Протягом атестаційного періоду

Вихователь-методист

 

 

3.2. Участь педагогів у методичній роботі різного рівня

 

 

Серпнева конференція педагогічних працівників  

Серпень

Директор ЗДО,  педагоги

 

 

Участь у конкурсах, тренінгах, методоб’єднаннях, тощо різного рівня

На протязі року згідно плану відділу освіти, молоді та спорту, КВНЗ «ХАНО»

Директор ЗДО,  педагоги

 

 

3.3. Система моніторингу якості освіти в ЗДО

 

 

Результативність навчально-виховного процесу за освітніми напрямами

(Оцінка якості освіти за шкалою ECERS-3 (середня-старша групи)

Грудень 2021

Травень 2021

Директор ЗДО,  

Вихователь-методист

 

 

3.4. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

 

 

Організація просвітницької роботи

Протягом року

Директор ЗДО,  

Вихователь-методист

 

 

Забезпечення безбар’єрного середовища шляхом створення команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Протягом року за потребою

Директор ЗДО,  

Вихователь-методист

 

 

IV. Адміністративно-господарська робота

 

4.1.Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов

 

 

Роботи по обладнанню харчоблоку згідно вимог системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках

На протязі року за наявності фінансування

Директор ЗДО

 

 

Обладнання ресурсної кімнати для дітей з особливими потребами

На протязі року за наявності фінансування

Директор ЗДО

 

 

Придбання діючих рекомендованих парціальних програм

Вересень 2021 року

Директор ЗДО

 

 

  • Скласти каталог методичної літератури, програм,

Забезпечити та поповнити фонд науковою, методичною, енциклопедичною літературою

 Протягом року

Вихователь-методист, вихователі ЗДО

 

 

Придбання ігрового, дидактичного матеріалів відповідно до вимог

На протязі року за наявності фінансування

Директор ЗДО, вихователь-

 

 

  • наочно-дидактичними посібниками

 

 

- іграшками, атрибутами до ігор матеріалами з вітчизняного і зарубіжного педагогічного досвіду

 

 

  • матеріалами щодо передовими педагогічними технологіями

Протягом року

Директор, вихователь-методист, вихователі ЗДО

 

 

  • досвідом роботи окремих вихователів дошкільних закладів

 

 

- створення тематичних каталогів, картотек, упорядкованих за розділами, темами, актуальними проблемами і питаннями

 

 

  • оформлення тематичних

виставок, стендів (цивільна оборона, методична робота, виставки дитячих робіт)

 

 

4.2. Інструктажі з питань охорони праці

 

 

Інструктажі з питань охорони праці для працівників

згідно термінів чинного законодавства

Директор ЗДО

 

 

Інструктажі з безпеки життєдіяльності

згідно термінів чинного законодавства

Директор ЗДО

 

 

4.3. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (гігієнічне навчання/виховання)

 

 

Організація гігієнічного навчання працівників ЗДО

Постійно

медична сестра

 

 

Бесіди, тренінги, заняття з питань санітарно-просвітницької діяльності

Жовтень 2021

Січень 2022

Травень 2022

Сестра медична

 

 

Проведення профілактичної роботи щодо запобігання гострим кишковим інфекціям, харчовим отруєнням.

Постійно

медична сестра

 

 

Контроль за санітарно-гігієнічними умовами утримання місць занять дітей у приміщенні та на майданчиках.

2-чі на місяць

медична сестра

 

 

Здійснення аналізу  захворюваності дітей.

Кожного місяця до 5 числа

медична сестра

 

 

Здійснення аналізу  відвідування дітей ЗДО

Кожного місяця до 5 числа

Директор

 

 

V. Організаційно – педагогічна діяльність

 

5.5.1.Взаємодія з батьками, або законними представниками дітей

 

 

 

Батьківські збори, лекції, тренінги, ділові ігри, співбесіди, тощо

Згідно з планом

Директор, педагоги ЗДО

 

 

 

Консультації для батьків.(Перелік питань у плані роботи вихователів)

Кожного місяця

Вихователі

 

 

5.2 Співпраця із закладами загальної середньої освіти, іншими установами та організаціями

 

 

- укладення угоди з Дворічанським ліцеєм про співпрацю (Додаток №1)

Серпень

 

Директор ЗДО

 

 

 

- спільне проведення педрад (план додається)

Серпень

Грудень

Березень

Травень

Директор,

педагоги ЗДО

 

 

- проведення семінарів

Жовтень -Квітень

 

 

- батьківських зборів

Згідно з графіком

 

 

- музичні та фізкультурні свята та розваги

Згідно з планом

 

 

5.3 Проведення спільних заходів з фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів

 

№ з/п

Заходи

Термін виконання

Відпові-дальний

Примітка

 

1

День знань без повчань

вересень

Муз. кер

 

 

2

День працівників дошкільної освіти

вересень

Муз. кер

 

 

3

Свято осені «Знову осінь завітала»

жовтень

Муз. кер

 

 

4

Розвага «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу»

жовтень

Інстр. з фіз.вихован-ня

 

 

5

Літературний пінг-понг “Книга не лише для читання-а й для ігор” 

Листопад

Муз. кер, вихователі

 

 

6

Розвага «Знов до нас іде Святий Миколай»

грудень

Муз. кер

 

 

7

Новорічне свято

грудень

Муз. кер

 

 

8

Розвага «Святвечір у дитячому садку»

січень

Муз. кер

 

 

9

Розвага «Стрітення»

лютий

Муз. кер

 

 

10

Свято «Подих весни»

березень

Муз. кер

 

 

11

Розвага «Бережи здоров’я з малку»

березень

Інстр. з фіз.вихован-ня

 

 

12

Великоднє свято

квітень

Муз.кер.

 

 

13

Розвага до Дня космонавтики

квітень

Муз. кер

 

 

14

Свято Перемоги

Травень

Муз. кер

 

 

15

Свято випускного балу

Травень

Муз. кер

 

 

VІ. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності: вивчення стану організації освітнього процесу та процесів функціонування

 

травень

Муз. кер

 1

Оцінка якості освіти за шкалою ECERS-3 (середня-старша групи)

На протязі року

Директор ЗДО, 

Вихователь-методист

 

 

Комплексне вивчення

 

1

1. Вивчення організації рухової діяльності дітей  середньої групи

 Вересень

Директор,  

Вихователь-методист ЗДО

 

 

2.Стан навчально-виховної роботи у старших групах

Квітень

 

 

Тематичне вивчення

 

1

Стан роботи розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку

      Березень

Директор, 

Вихователь-методист ЗДО

 

 

 Щоденний контроль.

 

 

Підготовка вихователя до проведення навчально-виховної роботи.

Вересень

Вихователь-методист ЗДО

 

 

Дотримання режиму дня в ЗДО.

Вересень

 

 

Організація та проведення ранкової гімнастики.

Жовтень

 

 

Організація та проведення прогулянок, свят, розваг.

Листопад

 

 

Організація харчування дітей.

Грудень

 

 

Дотримання рухового режиму

Жовтень

 

 

 

Організація роботи з дітьми в ІІ половину дня.

Січень

 

 

Контроль за виконанням посадових обов’язків працівниками закладу.

Лютий

 

 

Оперативний контроль

 

 

Рівень проведення батьківських зборів

1 раз на квартал

Вихователь-методист ЗДО

 

 

Обстеження мовлення дітей та системи індивідуальної корекції

1 раз на квартал

 

 

Ранковий прийом дітей, адаптація дітей до умов перебування ЗДО

Постійно

 

 

Проведення ранкової гімнастики

 

 

Оформлення в групах куточків

 

 

Відкриті покази

 

 

Логіко-математичний розвиток

 Жовтень

Тріщова Т.М.

 

 

Ознайомлення з природним довкіллям

Жовтень

Пишняк В.Д.

 

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 Листопад 

Стойка І.М.

 

 

Логіко-математичний розвиток

Квітень

Саніна Л.В.

 

 

Сенсорний розвиток

Грудень

Сушильнікова О.В.

 

 

Здоров’я та фізичний розвиток

 Березень

Кочкіна Л.Ф.

 

 

Художньо-продуктивна діяльність

Листопад

Мартиненко А.М.

 

 

Ознайомлення із соціумом

Грудень

Снитка В.В.

 

 

Ознайомлення з природним довкіллям

Січень

Скрипнікова О.В.

 

 

Художньо-продуктивна діяльність

Грудень

Хаустова О.О.

 

 

Сенсорний розвиток

Лютий

Василенко Г.І.

 

 

Додаток  1

 

Угода

про співпрацю навчальних закладів Куп’янського району

смт. Дворічна

Дворічанського закладу дошкільної освіти

(ясла-садок) №1 «Колосок» Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області

та Дворічанського ліцею відділу освіти Дворічанської  селищної ради

 

 

_________2021 року                                                                                                          смт. Дворічна                                              

 

Дворічанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Колосок» в особі завідувача Бєлко Тетяни Володимирівни з однієї сторони і Дворічанський ліцей в особі директора Золочевської Світлани Анатоліївни з другої сторони (далі - Сторони) уклали цю угоду про таке:

І. Предмет угоди

1.1. Сторони зобов’язуються співпрацювати з метою забезпечення наступності і перспективності освітнього процесу, соціокультурної адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов навчання у початковій школі та всебічного гармонійного розвитку дітей, збереження та зміцнення їхнього фізичного та духовного здоров’я.

1.2. Предметом співпраці є забезпечення наступності і перспективності роботи між школою та дошкільним навчальним закладом, а саме між дошкільною та початковою ланками освіти.

1.3.Спільне розроблення та реалізація моделей співпраці навчальних закладів забезпечує наступність у:

- програмах, педагогічних технологіях;

- формах, методах і прийомах роботи педагогічних працівників з дітьми;

- педагогічній співпраці з батьками.

2. Обов’язки сторін

Сторони визначають, що співпраця педагогічних колективів можлива за умови взаєморозуміння, взаємоповаги та рівноправного партнерства.

 

2.1. Дворічанський ЗДО №1 «Колосок» зобов’язується:

2.1.1.Забезпечити якісну підготовку дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти та відповідних програм.

2.1.2.Забезпечити психологічну готовність дітей до навчання у початковій школі.

2.1.3.Створити сприятливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей, організувати діяльність дітей з урахуванням їхніх вікових, індивідуальних особливостей.

2.1.4. Брати участь у спільних заходах з метою підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників.

2.1.5.Систематично проводити відкриті заходи для учителів початкових класів.

2.1.6.Консультувати батьків з питань соціальної адаптації дітей до умов навчання в школі.

 

2.2. Дворічанський ліцей зобов’язується:

2.2.1.Зараховувати випускників закладу дошкільної освіти, які мають необхідні знання, уміння, навички, для подальшого навчання у Дворічанському ліцеї.

2.2.2. Вивчати систему роботи закладу дошкільної освіти.

2.2.3.Проводити спільно з педагогічними працівниками ЗДО консультаційно-методичну роботу, спрямовану на забезпечення успішної адаптації дітей до умов навчання у ліцеї.

2.2.4.Систематично проводити відкриті заходи для вихователів ЗДО.

 

2.3.Сторони зобов’язуються:

2.3.1.Щорічно складати план спільних заходів закладу дошкільної освіти і ліцею.

2.3.2.Сприяти взаємодії педагогічних колективів.

 

3. Строк дії угоди

3.1.Угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє протягом 2019-2020 навчального року. Кожна зі Сторін має право розірвати цю угоду, письмово повідомивши про це іншу Сторону за два місяця.

3.2.У разі відсутності заяви однієї із Сторін про припинення або зміну умов цієї угоди протягом двох місяців після закінчення строку її дії, вона вважається пролонгованою на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені цією угодою.

Цю угоду складено у двох примірниках.

 

4. Юридичні адреси Сторін

 

Дворічанський ліцей                                                          Дворічанський ЗДО  №1 «Колосок»

смт. Дворічна                                                                      смт. Дворічна вул. Слобожанська буд 62

вул.Слобожанська буд 14                                                   Директор

Директор                                                                              Т.Бєлко

С.Золочевська                                                                            

                     

смт. Дворічна

2021 рік

з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

Примітка про виконання

І. Організаційні заходи

1

2

3

4

5

1

Розробити та погодити з територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів примірне двотижневе меню на літній період

До

01.06.22 р.

Медична сестра

 

2

Провести інструктаж з вихователями з питань запобігання дитячому травматизму та сонячним опікам

До

01.06.22 р.

Методист

 

3

Забезпечити наявність аптечок та лікарських засобів у них для надання домедичної допомоги

До

 01.06.22 р.

Медична сестра

 

4

Організувати заміну піску в пісочницях

До

01.06.22 р.

Завгосп

 

5

Здійснити забір піску з пісочниці для лабораторних досліджень

До

11.05.22 р.

Медична сестра

 

6

Провести огляд приміщень навчального закладу та території щодо готовності до роботи в оздоровчий період

До

01.06.22 р.

Директор медична сестра

завгосп

 

7

Аналізувати стан захворюваності дітей, подавати звіти до районного управління освіти

до 05.06.22 р.

до 05.07.22 р.

до 05.08.22 р.

Медична сестра

 

8

Проводити антропометричні вимірювання дітей усіх вікових груп щомісячно та заносити дані до листків здоров’я

01.06.22 р.

01.07.22 р.

01.08.22 р.

Медична сестра

 

9

Аналізувати виконання норм харчування в літній період

 

1раз на 10 днів та 1раз на місяць

Медична сестра

 

ІІ. Здоров’язбережувальне середовище

1

Проводити контроль за санітарно-гігієничним станом харчоблоку для запобігання виникненню гострих кишкових інфекцій

постійно

Медична сестра

 

2

Перевірити картотеку страв на відповідність карток-розкладів страв примірному двотижневому меню на літній період

До

 01.06.22 р.

Медична сестра

 

3

Проводити бракераж готової  й сирої продукції, контролювати наявність добових проб страв

постійно

Медична сестра

 

4

Включати в раціон харчування дітей якнайбільше свіжих овочів, фруктів, соків

протягом оздоровчого періоду

 медична сестра

 

5

Посилити контроль за дотриманням строків реалізації та умов зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини, що швидко та особливо швидко псуються

постійно

Медична сестра

рада з харчування

 

6

Контролювати своєчасне прибирання території навчального закладу, вивіз сміття, скошування трави

постійно

завгосп

 

7

Перекопувати пісок, зволожувати його, обливати окропом

щоденно, перед кожною прогулянкою дітей

помічники вихователів

 

ІІІ. Лікувально-профілактична робота

1

Стежити за дотриманням графіка проходження обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівниками  закладу дошкільної освіти

згідно з графіком

медична сестра

 

2

Перевіряти наявність головних уборів у дітей

щоденно, перед кожною прогулянкою

вихователі, медична сестра

 

3

Забезпечити раціональний питний режим для дітей

постійно

медична сестра, працівники харчоблоку, помічники вихователів

 

4

Оглядати дітей щодо виявлення педикульозу, грибкових та інших захворювань шкіри

кожні 10 днів

медична сестра

 

5

Організувати за гартувальні процедури для дітей за допомогою природних факторів (повітря, сонце, вода) на свіжому повітрі

щоденно

методист

медична сестра

вихователі

 

ІV. Оздоровчо-загартувальні заходи

1

Суворо дотримуватися графіків провітрювання, застосовувати наскрізне провітрювання за відсутності дітей у групових та інших приміщеннях  закладу

постійно

медична сестра

вихователі

 

2

Організувати сон у спальних кімнатах у теплий період року із відкритими вікнами

за сприятливих погодних умов

медична сестра

вихователі

 

3

Здійснювати ранковий прийом дітей на свіжому повітрі

за сприятливих погодних умов

медична сестра

вихователі

 

4

Організовувати процеси життєдіяльності дітей на свіжому повітрі

за сприятливих погодних умов

медична сестра

вихователі

 

5

Забезпечити неспецифічні заходи загартування:

полоскання горла (порожнини рота) з поступовим зниженням температури води або відвару трав; гігієнічні водні процедури – умивання, миття рук до ліктів прохолодною водою; ходіння босоніж по теплій підлозі в груповому приміщенні;, фізкультурній залі; масаж стоп на килимку, ребристій дошці, галькою

постійно

медична сестра

 

 

V. Освітня робота

1

Організація та проведення фізкультурної роботи

 

Спортивні свята:

1.Виростемо здорові!

2.Свято народних ігор

3.Літні спортивні розваги

червень - серпень

 Методист ДНЗ

вихователі, інструктор з фізичної культури

 

 

Забезпечити оптимальний руховий режим дітей

постійно

інструктор з фізичної культури

вихователі

 

2

Організація та проведення навчально-виховної роботи

 

1. Проведення календарних та державних свят

2. Проведення екскурсій та піших переходів

3. Проведення конкурсів малюнка, виробів з природного матеріалу

4. Естетичне виховання дітей.

червень-серпень

Методист ДНЗ

вихователі

 

3

Організація та проведення музично-розважальних заходів

 

  1. Свято Дня захисту дітей

2. У пошуках музичних дзвіночків

3. Все починається з добра (за мотивами творів В. Сухомлинського)

4. Стій, готуйся, рушай: Кольорові пригоди до Міжнародного дня світлофора

червень-серпень

Методист ДНЗ,

вихователі,

музичний керівник 

 

4

Організація праці з дітьми

 

  1. Догляд за квітами на квітниках в ЗДО.
  2.  Робота в куточку природи.

Залучення дітей до прибирання території закладу, до додержання чистоти на ній протягом прогулянок і т.п.

протягом літа

Вихователі

 

                         
 

 

VІ. Організація харчування дітей в ЗДО

1

2

3

4

5

1

Здійснювати контроль за придбанням якісних продуктів харчування та їх приготуванням у відповідності до вимог.

Постійно

Медична сестра

 

2

Сприяти вчасному фінансуванню харчування в літній оздоровчий період

Постійно

Директор

 

3

Згідно з вимогами організувати додатковий сніданок для дітей.

Червень-серпень

Медична сестра

 

4

Забезпечити прогулянки та ігри на подвір’ї питною водою згідно з вимогами.

Червень-серпень

Директор,

вихователь,

помічник вихователя

 

5

Здійснювати контроль за харчуванням дітей у відповідності з вимогами, нормами, чинного законодавства

Постійно

Директор

 

VІІ. Робота з попередження дитячого травматизму

1

Бесіди та інструктажі з працівниками  закладу дошкільної освіти

 

  1. Розпорядок дня дітей улітку.
  2. Загартування дітей природними чинниками.
  3. Збагачуємо дитячий раціон.

 

Червень-серпень

Методист ,

медична сестра

 

2

Бесіди з дітьми щодо попередження дитячого травматизму

 

  1. Сірники не іграшки.
  2. Правила поводження з електрикою.
  3. Отруйні рослини.
  4. Небезпечні предмети.
  5. Дорога друг та ворог.
  6. Обережно біля водойми.
  7. Гриби не для дітей
  8. Дитина сама вдома.
  9. Небезпека чекає на вулиці (про нестандартні ситуації, в які потрапляють діти на вулиці).

Червень-серпень

 

Вихователі

 

 

3

Робота з батьками щодо попередження дитячого травматизму

 

  1. Бесіди з батьками. (Теми у плані роботи вихователів)
  2. Консультації для батьків.
  3. Ознайомити батьків з пам’ятками про попередження дитячого травматизму серед дошкільників.

Червень-серпень

Директор,

педагоги

 

 

                                                                             

 

                                   

 

 

 

 

 

Переглядів: 38
Всього переглядів вкладених ресурсів: 38